کاهش محسوس بستری‌های کرونایی در اردبیل / فوتی‌ها به صفر رسید

[ad_1]

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  14 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

شهرام حبیب‌زاده 20 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  14 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون 680 هزار و 527 واکسن بوده است که از این تعداد 896 هزار و 518 واکسن مربوط به نوبت اول، 755 هزار و 626 واکسن مربوط به نوبت دوم و 28 هزار و  383 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 47 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 22 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل  136 نفر است که از این تعداد 42 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل در وضعیت زرد و شهرستان‌های نیز، اصلاندوز، گرمی، نمین، بیله‌سوار، سرعین، کوثر، خلخال در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر های مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *