چاپ فلکسو تهرانیا

 

 

سردبيران TechTarget Inc.’s SearchServerVirtualization.com ™ رسماً افتتاحيه ارسالي براي بهترين جوايز VMworld 2018 ايالات متحده را اعلام کردند. برندگان از ميان کمپانی کنندگان متاع در ادامه کنفرانس VMworld 2018 ايالات متحده، که از 26 آگوست تا 30 آگوست در ادامه لاس وگاس برگزار مي شود و به وسیله VMware، Inc حمايت مي شود، تعیین مي شوند. آخرين مهلت ارسال تا 25 جولاي 2018 است. محصولات بايد به طور کلي در ادامه دسترس باشند. و بين 27 جولاي 2017 و پايان ارسال در ادامه 25 جولاي 2018 ارسال شده است.

 

براي دوازدهمين سال متوالي، TechTarget شريک رسمي رسانه اي جوايز VMworld است. يک تيم مستقل از داوران متشکل از کارشناسان و ويراستاران SearchServerVirtualization.com و سايت هاي آبجی آن، SearchVMware.com™ و SearchVirtualDesktop.com™، محصولات را بر شالوده نوآوري، ارزش، عملکرد، قابليت اطمينان و سهولت به کارگیری بررسي و ارزيابي خواهند کرد.

 

چاپ فلکسو داوران از غرفه هاي مدعيان در ادامه VMworld 2018 بازديد خواهند کرد و برندگان در ادامه نمايشگاه VMworld معرفي خواهند شد. محصولات بايد از شرکتي باشد که در ادامه VMworld 2018 ايالات متحده نمايشگاه دارد. علاوه بر جوايز ديگر، فقط يک جايزه بهترين نمايش به صلاحديد داوران اعطا خواهد شد.

 

جوايز شامل 8 جور فناوري است:

 

فضاي کاري ديجيتال

شبکه سازي

عمليات چابک و اتوماسيون

توسعه برنامه تلویزیونی Cloud Native و DevOps

حفاظت اطلاعات

امنيت

مجازي سازي و بستر زيرساخت ابري

بهترين در ادامه نمايش: از بين برندگان در ادامه جور هاي فوق تعیین شده است

فقط محصولاتي که در ادامه هم اکنون حاضر براي خريد در ادامه دسترس میباشند براي تمامی جور ها در ادامه حیث گرفته مي شوند.

 

معيارهاي تام Best of VMworld 2018 جوايز ايالات متحده و توضيحات دسته‌ها را مي‌توانيد با کليک نمودن اينجا بيابيد.

 

فرم هاي نامزدي را مي توانيد با کليک بر روي اينجا بيابيد. چنانچه در ادامه ارسال نامزدي خویش خطايي دريافت کرديد يا در ادامه گزینه ورودي خویش سؤالي داريد، لطفاً با bestofvmworld@techtarget.com تماس بگيريد.

 

درباره SearchServerVirtualization.com

SearchServerVirtualization.com يک وب‌سايت متمرکز بر مجازي‌سازي سازماني هست که جديدترين اخبار، مقالات، نکته ها و توصيه‌هاي تخصصي مجازي‌سازي سرور را به متخصصان فناوري داده ها و جامعه ارائه مي‌دهد. ساير داده ها مجازي‌سازي شامل پخش‌هاي وب و کاغذهاي سفيد صنعتي هست که تمامی حوزه‌هاي مجازي‌سازي سرور را پوشش مي‌دهد، نظیر پلتفرم‌هاي مجازي‌سازي، سخت‌افزار سرور، مديريت محيط‌هاي مجازي، معماري‌ها و استراتژي‌هاي مجازي‌سازي، مسائل برنامه‌ها و موردها ديگر.

 

سايت آبجی آن، SearchVMware.com، براي امداد به سازمان‌هاي فناوري داده ها در ادامه ارزيابي محصولات، سرویس ها و استراتژي‌هاي تجاري که مي‌تواند آن ها را به پياده‌سازي چیره فناوري‌هاي مجازي‌سازي در ادامه محيط‌هاي VMware هدايت کند، اختصاص دارد. سايت آبجی ديگر SearchVirtualDesktop.com مبداء برتر براي داده ها در ادامه گزینه مجازي سازي دسکتاپ، مجازي سازي برنامه تلویزیونی ها و زيرساخت دسکتاپ مجازي است.

 

درباره TechTarget

TechTarget (Nasdaq: TTGT) رهبر جهاني در ادامه بازاريابي و سرویس ها فروش مبتني بر قصد خريد هست که تأثير تجاري را براي شرکت‌هاي فناوري سازماني ايجاد مي‌کند. با ايجاد محتواي تحريريه مضاعف و با کيفيت بالا در ادامه بيش از 140 وب سايت بسيار هدفمند فناوري خاص. TechTarget جوامعي از خريداران فناوري را که در ادامه هم اکنون تحقيق در ادامه گزینه نيازهاي فناوري داده ها کمپانی هايشان هستند، جذب و رویش مي دهد. TechTarget با ادراک رفتارهاي مصرف محتواي اين خريداران، بينش‌هايي را براي خريد ايجاد مي‌کند که به فعاليت‌هاي بازاريابي و فروش کارآمد و مؤثر براي مشتريان در ادامه سراسر دنیا امداد مي‌کند.

 

TechTarget داراي دفاتري در ادامه بوستون، لندن، مونيخ، پاريس، سانفرانسيسکو، سنگاپور و سيدني است. براي داده ها بيشتر، از techtarget.com ديدن کنيد و ما‌درها را در ادامه توييتر @TechTarget دنبال کنيد.

 

(C) 2018 TechTarget, Inc. کليه دستمزد محفوظ است. TechTarget و لوگوي TechTarget نشانه ها تجاري تصویب شده میباشند و Search ServerVirtualization.com، SearchVMware.com و SearchVirtualDesktop.com نشانه ها تجاري TechTarget هستند. VMware و VMworld نشانه ها تجاري تصویب شده VMware, Inc هستند. تمامی نشانه ها تجاري ديگر وابسته به صاحبان مربوطه مي باشند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *