همه آنچه باید در مورد سئو داخلی بدانید (3)

همه آنچه باید در مورد سئو داخلی بدانید
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

این بخش از سئو بسیار گسترده است و بنا به حوزه فعالیت سایت شما، استراتژی های مختلفی برای OFF-Page SEO باید طراحی شود. هر چه قدر افراد بیشتری از سایت ما بازدید کنند به معنای رتبه بالاتر در صفحه SERP گوگل (صفحات نتایج موتور جستجو) است. در کشور ما ایران که موتور جستجوی شناخته شده که اغلب مردم برای سرچ های روزمره خود از آن بهره می برند گوگل است، مفهوم سئو با گوگل شناخته می شود. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی پرطرفدار است، اما در مورد افزایش ترافیک کاری نمی کند. به این نکته توجه داشته باشید، سئو خارجی تنها محدود به درج رپورتاژ و بک لینک سازی نمی شود. من نمی خواهم بگویم که کدامیک بهتر است، چون واقعاً بستگی به خود شما دارد، امّا در ادامه مزیّت ها و معایب هر کدام را برای شما بیان می کنم. قرارگرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی ارگانیک خوب است، قرار گرفتم در بین 3 نتیجه اول عالی است اما تنها یک برنده وجود دارد، درست است؟ اینها 5 مثال خوب بودند که چرا هر کسب و کاری باید در سال 2022 و بعد از آن در سئو سرمایه گذاری کند.

Art᠎ic le was c re​at ed wi​th t᠎he help of G​SA Content  G enerat᠎or D emov ersi on!

نتایج ارگانیک به دلیل سئو خوب و نیز محتوا و بک لینک های با کیفیت بالا در گوگل ظاهر می شوند این فرایند زمان بر است اما برای شما هزینه ای در بر ندارد مگر اینکه کار خود را برون سپاری کرده یا با یک شرکت سئو همکاری کنید. بنابراین هنگامی که شما در وب سایت فعالیت می کنید ممکن است با مشکلات نمایه سازی، مشکلات محتوای تکراری و از دست دادن رتبه وب سایت مواجه شوید. اگر مشکلات فنی وب سایت شما قابل حل باشد، آنها را حل خواهیم کرد و اگر مشکلات ناشی از استفاده از زیر ساخت نادرست باشد، با طراحی مجدد وب سایت این مشکلات را برطرف میکنیم. معمولاً ساختار بههمریخته باعث ایجاد صفحات یتیم (orphan page) می شود که به مشکلات مربوط به آی دی و ایندکس شدن صفحات دامن می زند. واکنشگرا بودن صفحات سایت یکی از نکات مهم سئو تکنیکال است که باید در زمان کدنویسی و طراحی قالب به آن توجه کرد.

از آنجایی که موتورهای جستجو وزن بیشتری بر روی کلمات اول می گذارند و کاربران در صفحه نتایج ابتدا کلمات اول را می بینند، باید برای انتخاب عنوان خود دقت و توجه زیادی را صرف کنید. بدون استرس از بوجود آمدن صفحات 404 در سایت خودتان در مدت طولانی و افزایش صفحات زیاد در سایت , یک صفحه 404 احتصاصی طراحی کنید. شخصی سازی موتورهای جستجو عبارتست از استراتژی بالا بردن رتبه وب سایت در لیست های ارگانیک که رایگان هستند. نتیجه شماره 1 در لیست های ارگانیک 33 درصد از کلیک ها را به خود اختصاص می دهد و بدین ترتیب 75 درصد از ترافیک را دریافت می کند – و این یعنی اگر عاقلانه از سئو استفاده کنید، می تواند بزرگترین منبع ترافیک شما باشد. عامل مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که وقتی برای مدت طولانی در گوگل رتبه خوبی را کسب می کنید، برای رقبا بسیار دشوار می شود که بتوانند از شما جلو بزنند و اصطلاحا مشتریان بالقوه را از سایت شما بدزدند. تولید محتوای سئو شده و همچنین بهینه سازی مطالب موجود در سایت براساس کلمات کلیدی مشخص باعث رشد افزایش بازدید سایت خواهد شد.

شما چنین چیزی را در niche های رقابتی میبینید جایی که یک وب سایت ممکن است در تمام طول سال در صفحه اول رتبهبندی قرار گیرد ولی فقط تا زمانی که شرکت دیگری که با خط تولید خود وارد بازار شود و همان کلیدواژه ها را هدف قرار دهد، در آن صورت است که جایگاه شما در رتبه بندی سقوط می کند. می توان روی تبلیغات رقابتی کلیک کرد تا تحقیقی را برای مشتریان SEO خود انجام دهیم. اگر محتوای شما در بالای نتایج ارگانیک قرار بگیرد، نرخ کلیک خوبی خواهید داشت، اما با دریافت ریچ ریزالت میتوانید این نرخ را بیشتر از قبل کنید. برای شناسایی کلمات کلیدی مهمی که افراد از این طریق شما را پیدا می­ کنند، از ابزار سرچ برای کلید واژه استفاده کنید. در مرحله اول، با استفاده از ابزار مختلف و سئوبان وب سایت شما را از نظر پارامترهای فنی سئو بررسی کرده و لیستی از ایرادات سئوی سایت تهیه میکنیم. متأسفانه برخی فکر میکنند که صرف آشنایی با اکسل کفایت میکند؛ اما باید گفت که برعکس تسلط بر پایهترین ابزار بیشتر از آشنایی اهمیت دارد که سئوکار باید اول از همه به آن توجه کنند. پس این موضوع اهمیت بالایی دارد. چرا سئوی تکنیکال اهمیت دارد؟

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *