لیبل گلاسه فوق ارزان

لیبل گلاسه فروش داخلي به يکي از اجزاي حیاتی فروش B2B تبديل شده است. بر شالوده تحقيقات اخير، تيم هاي گسترش فروش در ادامه هم اکنون حاضر بيشترين بخش از خط لوله فروش (38?) را تحويل مي دهند. عليرغم اهميت فزاينده فروش داخلي، بسياري از تيم‌هاي SDR با ادامه به کارگیری از رويکردهاي ناکارآمد مبتني بر حجم، از ايجاد تأثير حتي بيشتر در ادامه خطوط لوله بازدارند.

 

با منابع جدید در ادامه دسترس داده‌هاي رفتاري، تيم‌هاي فروش داخلي پيشرفته مي‌توانند به تيم‌هاي خویش امداد نمایند تا از اتلاف وقت خودداري نمایند و آغاز به اولويت‌بندي خوبتر فعال‌ترين حساب‌ها، پيدا نمودن مخاطبين مطلوب در ادامه آن حساب‌ها و شخصي‌سازي رابطه خویش با قلاب‌هاي دارای ارتباط کنند.

 

به مراد ارائه بهترين شيوه‌ها و بينش در ادامه گزینه چگونگي تکامل ساختار، فرآيندها و توانمندسازي تيم‌هاي فروش داخلي و امداد به شما در ادامه يادگيري اينکه چطور داده‌هاي خوبتر مي‌تواند به تيم‌هاي باهوش‌تر امداد نماید تا نتايج را افزايش دهند، ? گزینه از بهترين منابع خویش را در ادامه زير گردآوري کرده‌ايم:

 

8 مبداء برتر TechTarget براي اثربخشي فروش داخلي

واقعيت ABM: مرحله نمودن و فعال نمودن SDR هاي خویش براي موفقيت ABM

اين مکتوب الکترونيکي به چگونگي شناسايي سازمان‌هاي پيشرو گروه‌هاي خريد مي‌پردازد و تيم‌هاي فروش داخلي را توانمند مي‌سازد تا بر روي سيگنال‌هاي خريد گروهي فعالیت کنند. همچنين مزاياي ABM، چالش‌هايي را که سازمان‌هاي پياده‌کننده ABM بايد با آن‌ها مواجه شوند، و اينکه چطور شرکت‌هاي پيشرو از داده‌ها در ادامه سازمان‌هاي بازاريابي و فروش براي افزايش بازده و ارائه تجربه مشتري خوبتر به کارگیری مي‌کنند، پوشش مي‌دهد.

 

 

 

شکستن دیتا هاي رفتاري تلفن هوشمند: سهمي از قلب تماس سرد

تماس سرد براي فروش سازماني B2B فعالیت نمي کند. در ادامه واقع، وقتي داده‌هاي هدف داريد، هيچ بهانه‌اي براي تماس‌هاي سرد وجود ندارد. در ادامه اين نوشته SalesTech Star، جاش گارلند نائب رئیس TechTarget نشان مي‌دهد که چطور مي‌توان با تنظيم KPI به تکرارها انگيزه اعطا کرد تا از داده‌ها به کارگیری نمایند و چطور يک پايلوت را با تکرارهاي دلیر پيش از ارائه مبداء دیتا به تيم فروش گسترده‌تر اجرا کنيم.

 

 

 

3 سطح براي فروش شخصيTTGT_Three-Steps-to-Personalized-Selling_Resource_Icon-384×320

به گفته گارتنر، يک رويکرد شخصي‌تر مي‌تواند تبديل‌ها را 33 % افزايش دهد و ميانگين میزان معاملات را بيش از 50 % افزايش دهد. اين برگه سفيد به بازاريابان امداد مي‌کند تا بفهمند چطور تيم‌هاي فروش را به‌طور مؤثرتري توانمند مي‌سازند تا زمين‌ها را با داده‌هاي خوبتر و تاکتيک‌هاي خوبتر شخصي‌سازي کنند.

 

 

 

موارد شخصي سازي شده در ادامه درون فروش: بهبود نتايج فروش داخلي با دیتا هاي خوبتر با يک کليک

اين وبلاگ به اهميت شخصي‌سازي براي فروش داخلي و چگونگي تشويق نمايندگان به تحقيق در ادامه گزینه آن ها با تنظيم KPI، ارائه الگوها و مخلوط داده‌هاي فرد ثالث در ادامه گردش‌هاي کاري موجود مي‌پردازد.

 

 

 

چگونه Inside Sales با «Insider Insights» پیروز مي شود 8 مبداء برتر TechTarget براي اثربخشي فروش داخلي

تيم‌هاي فروش داخلي که بر رويکردهاي مبتني بر حجم تکيه مي‌کنند در ادامه 3 زمينه حیاتی باخت مي‌خورند: از دست دادن فرصت‌ها در ادامه حساب‌هاي موجود در ادامه بازار، گم راه نمودن اعضاي تیم خريد و تکيه بر بازارهاي متاع محور ناکارآمد. اين نوشته سفيد چگونگي تيم هاي فروش داخلي را پوشش مي دهد که چطور مي توانند آن را تغيير دهند و با بينش خوبتر پیروز شوند.

 

 

 

8 مبداء برتر TechTarget براي اثربخشي فروش داخلي چطور تيم هاي فروش داخلي با فناوري پيشرفته در ادامه هم اکنون تسريع خط لوله با دیتا هاي خوبتر هستند

اين مکتوب الکترونيکي چگونگي غلبه بر چالش‌هاي رايج را به وسیله دو رهبر فروش داخلي از Nasuni و Masergy و داده‌هاي قصد خريد واقعي در ادامه خط لوله تسريع مي‌کند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *