لیبل پشت چسبدار عفقع

تابلوهاي ايمني با لیبل پشت چسبدار ضربه بالا و مطلوب چاپ سفارشي

چرخش سريع. نشانه ها ايمني چسب سفارشي در ادامه کاهش از 3 روز کاري به مرکز شما ارسال مي شود.

تاثير زياد. چاپ فن اي براي پايداري چاپ و تصاوير روشن و روشن بهينه شده است.

ماندگاري طولاني. نشانه ها ايمني و برچسب هايي ايجاد کنيد که با مواد بادوام و چسب هاي مهندسي شده براي چسبندگي محکم و در ادامه عين هم اکنون تميز در ادامه شکل نياز پاک شوند.

MOQ هاي اندک نشانه ها ايمني سفارشي چاپ شده براي يک خطر يا نشانه ها به روز رساني را براي تمام تأسيسات خویش دريافت کنيد.

براي روز بازرسي با تابلوهاي ايمن مرحله چاپ شده سفارشي فراهم شويد

علائم ايمني صنعتي به وسیله Avery Industrial

به کارمندان خویش امداد کنيد تا محيط فعالیت ايمن را نگهداری نمایند و نشانه ها ايمني خویش را براي روز بازرسي به روز نگه داريد. کيفيت چاپ استثنايي بر روي مواد برچسب بادوام تضمين مي نماید که نشانه ها ايمني شما در ادامه محل فعالیت تاثيرگذاري بالا و ماندگاري بالايي دارند.

 

از ميان صدها نشانه و علامت ايمني OSHA/ANSI براي سفارشي نمودن تابلوهاي ايمني چاپ شده فن اي براي تاسيسات خویش تعیین کنيد. تعداد نشانه ها ايمني سفارشي يا به تعداد گزینه نياز خویش را پیشنهاد دهيد و آن ها را در ادامه کاهش از 3 روز کاري تحويل بگيريد. سوای هزينه پردازش، طراحي يا خط مش اندازي.

 

علائم ايمني چسب چاپي سفارشي را براي سطح های محل کار، نظیر شيشه، جايي که نمي اقتدار از پيچ و ساير بست ها به کارگیری کرد، دريافت کنيد.

براي بازرسي‌هاي OSHA با نشانه ها ايمني چاپ شده سفارشي که مهندسي شده‌اند تا در ادامه موقعيت خویش بمانند و به‌طور تميز حذف شوند تا به‌روزرساني‌هاي آسان انجام شود، فراهم شويد.

تابلوهاي ايمني سفارشي را به شکل فن اي بر روي مواد بادوام براي مقاومت در ادامه برابر خراش و تميز نمودن آسان پیشنهاد دهيد.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *