لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز ماه‌نشان

[ad_1]

ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز ماه‌نشان تأکید کرد.

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۳ آذرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ماه‌نشان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم استان به حوزه آب مربوط است که در سال‌های گذشته احداث سدهایی برای بهره‌برداری در بخش‌های مختلف آشامیدنی، صنعتی و کشاورزی پیش‌بینی شده است. سد مراش تنها ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید مشکلات این سد حل شود.

وی به حل مشکلات مردم ماه‌نشان در کوتاه‌ترین بازه زمانی برای شیرین شدن کام مردم تاکید کرد و گفت: این منطقه با فعالیت‌ در حوزه‌های مختلف کشاورزی و معدنی نقش مهمی در استان دارد و باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

استاندار زنجان بر لزوم تسریع دو بانده کردن محور زنجان به دندی تاکید کرد و افزود: باید محورهای روستایی در این شهرستان هم تکمیل شود تا مردم به راحتی تردد کنند و مشکل حادثه‌خیز بودن جاده‌های ماه‌نشان به تدریج حل خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: راه‌ها و جاده‌هایی که حادثه‌خیز هستند باید به صورت ویژه دیده شده و ایمن‌سازی لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش محسوس حوادث در محورهای مواصلاتی ماه‌نشان باشیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه همه‌ جانبه شهرستان ماه‌نشان در همه بخش‌ها، خاطرنشان کرد: مردم باید از امکانات لازم و کافی برخوردار شوند تا شاهد توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در شهرستان ماه‌نشان باشیم و برای تحقق این مهم نیز باید از همه ظرفیت‌های این شهرستان‌ به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر های مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *