جام حذفی فوتبال| رقابت 2 استقلالی و دیداری که بالاخره برگزار می‌شود!- اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی امروز (سه‌شنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد که دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در این چارچوب که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا لغو شد.

نساجی مازندران گل‌گهر سیرجان
تیم‌های همسایه در جدول رده‌بندی لیگ برتر، این بار در جام حذفی رقابت خواهند کرد. تیم خانه‌ به دوش امسال، نساجی مازندران است که به دلیل نداشتن ورزشگاه مناسب برای برگزاری بازی‌های خانگی مجبور است مسابقات خانگی‌اش را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند و امروز هم در همین ورزشگاه میزبان گل‌گهر است. حریف امروز نساجی تیمی است که بعد از کسر هفت امتیاز با جریمه کمیته انضباطی به هم ریخت و از بالای جدول دور شد. با این اوصاف قلعه‌نویی و شاگردانش چشم به جام حذفی دارند، میانبری با پنج بازی به سمت آسیا.

بازی رفت این دو تیم در لیگ امسال حسابی جنجالی شد و اوج آن اعتراضات ساکت الهامی کنار زمین بود که منجر به اخراج و به دنبال آن محرومیت او شد. تیم الهامی که چند هفته‌ای است به ثبات رسیده است، قطعاً کار سختی مقابل تیم قلعه‌نویی دارد. امیر قلعه‌نویی و ساکت الهامی که سابقه بازی و مربیگری در استقلال را دارند، بدون امروز رقابت جالبی با یکدیگر خواهند داشت.

مس رفسنجانپدیده مشهد
نیم‌فصل اول لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که این دو تیم با یکدیگر روبه‌رو نشدند! پدیده‌ که دچار مشکلات مدیریتی عدیده‌ای بود در هفته دوم لیگ برتر به کرمان نرفت تا بازی با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود مس اعلام شود. مسی‌ها با محمد ربیعی نتایج خوبی در لیگ بیست‌ویکم کسب کردند و می‌خواهند این روند را در جام حذفی هم ادامه دهند. اگر چه هدف کرمانی‌ها کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر است، ولی به خوبی می‌دانند جام حذفی بهترین فرصت است که بتوانند یک جام را به کرمان بیاورند.

به همان اندازه که جو در رفسنجان آرام است، پدیده همچنان درگیر مشکلات بوده و جایگاه انتهای جدولی این تیم وضعیت آشفته آنها را نشان می‌دهد. اگر مشکلات این تیم حل نشود، خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شود به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک خواهد شد. باید دید پدیده‌ای‌ها در جام حذفی چقدر انگیزه دارند. فقط صرف حضور یا پیشروی به مراحل بالاتر.

نفت مسجدسلیمانخلیج فارس
نفت عجیب‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر، برخی لیدرهای نفت به رختکن تیم‌شان حمله کردند و بازیکنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. همین مسئله باعث شد فراز کمالوند از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کند و نفت با دستیاران او در هفته پانزدهم به مصاف استقلال برود. پس از آن، نفتی‌ها تمرینات‌شان را بدون کمالوند سپری کردند و باید امروز در جام حذفی به دیدار تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر بروند. با جدایی کمالوند که دیشب قطعی شد، دوران گذار در تیم نفت آغاز می‌شود و از قضا با دیداری در جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر.

خلیج فارس نماینده استان خوزستان در لیگ دسته دوم است که در مرحله قبل تیم لیگ برتری هوادار را حذف کرده بود. آنها امیدوارند در این مرحله نیز یک تیم لیگ برتری دیگری را کنار بگذارند تا همچنان شگفتی‌ساز جام حذفی باشند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

سه‌شنبه – 28 دی 1400

* نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان، ساعت 14
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: آرمان اسعدی و محسن بابایی، داور چهارم: مرتضی منصوریان

* مس رفسنجان – پدیده مشهد، ساعت 14:30
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: دانیال باشنده و اسماعیل احمدی، داور چهارم: محمدرضا تارخ

* نفت مسجدسلیمان – خلیج فارس ماهشهر، ساعت 14:30
داور: ایمان شاه‌ولی، کمک‌ها: ولی کاوسی و علیرضا ممبینی، داور چهارم: سید امین خدادادپور

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *