استمداد همسر شهیده سلامت از استاندار گلستان/ علوم پزشکی ما را به بنیاد شهید حواله می دهد

[ad_1]

ایسنا/گلستان همسر شهیده فاطمه سادات میردیلمی از شهدای سلامت استان گلستان با اشاره به عدم تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و کاری وی، گفت: از استاندار گلستان خواهش میکنم شخصا پیگیر مشکلات ما باشند.

محمد تجری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بعد از جان باختن همسرم در حین خدمت رسانی به مردم عزیز در قالب کادر درمان برای ما مشکلات بسیاری از نظر مالی و حقوقی به وجود آمد، اظهار کرد: متاسفانه بعد از گذشتن حدود 5 ماه هنوز هیچ اقدام نتیجه بخشی برای رفع مشکلات ما صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت همسرم حساب وی مسدود شد، افزود: من خودم هم به دلیل دیسک کمر و از کار افتادگی امکان کار ندارم و عملا بسته شدن حساب و قطع شدن حقوق همسرم نیز مشکلات ما را مضاعف کرد.

همسر شهیده سلامت استان گلستان با تاکید بر اینکه همسر بنده در حین کار و رسیدگی به بیماران جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما چندین ماه است بین بیمارستان پنج آذر گرگان، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد شهید پاسکاری می‌شویم.

تجری با اشاره به اینکه همسرم قبل از جان باختن چندین وام و بدهی داشته است که الان مشکل برای ضامنین ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر چهار خانواده دیگر که ضامنین هستند نیز حساب‌هایشان معلق شده و به مشکلات عدیده‌ای برخورد کرده‌اند.

وی با ابراز تاسف از اینکه در حالیکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان چندین بار از ایشان به عنوان شهیده سلامت نام برده و بارها این موضوع مطرح شده است الان می گویند باید شهادت همسرم در تهران مورد تائید قرار بگیرد، ادامه داد: علوم پزشکی اعلام کرده است که به دلیل جان باختن در حین خدمت امکان بازنشستگی نیز و پرداخت حقوق حداقلی نیز در حال حاضر نیست و باید بنیاد شهید به عنوان شهیده سلامت پیگیر موضوع شما باشد.

همسر شهیده سلامت با اشاره به اینکه تنها لطف مدیران استانی این بود که به من پیشنهاد دریافت وام 50 میلیون تومانی کردند، گفت: این وام هم با توجه به مشکلات حقوقی پیش آمده برای حقوق همسرم و ضامن‌های وام های قبلی و اینکه در نزدیکی عید نوروز هسیتم بعید می دانم به سرانجامی برسد و به همین علت پیگیری نکردم.

تجری با بیان اینکه بنده بعد از دیدار با حجت‌الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی در منزل، به استانداری گلستان رفتم، اظهار کرد: خدمت معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل بازرسی استانداری رفتیم که از ما خواستند موضوع را به صورت مکتوب اعلام کنیم تا رسیدگی شود که انصافا برخورد خوبی با ما داشتند اما گفتند امکان دیدار استاندار به علت مشغله‌های فراوان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه واقعا از پیگیری و رفت و آمد بین دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد شهید خسته شده ایم، گفت: از استاندار محترم و انقلابی می خواهم که شخصا به کمک ما آمده و موضوع را یک بار برای همیشه حل کنند.

به گزارش ایسنا «فاطمه سادات میردیلمی» پرستار مرکز آموزشی درمانی پنج آذر گرگان، اول شهریورماه همزمان با روز پزشک در راه خدمت به مردم و دفاع از سلامتی عمومی جان خود را تقدیم کرد و هشتمین شهید مدافع سلامت استان گلستان شد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *