لیبل صدفی اورژینال

لیبل صدفی پيشرفت‌هاي پلت‌فرم پيشرو، فروش و بازاريابي را حول تقاضاي فعال مرحله مي‌کنند و دسترسي به تيم‌هاي خريد حساب فناوري تام سازماني را براي افزايش تبديل و درآمد توسعه مي‌دهند.

شرکت TechTarget (Nasdaq: TTGT)، رهبر جهاني داده‌ها و سرویس ها هدف خريد فناوري B2B امروز به‌روزرساني‌هاي جديدي را براي پلتفرم IT Deal Alert Priority EngineTM خویش اعلام کرد که تلاش ABM را بسيار بهبود مي‌بخشد، بهره‌وري فروش را افزايش مي‌دهد و موفقيت توليد استدعا را براي B2B سازماني به حداکثر مي‌رساند. سازمان هاي فناوري يکي از دردسرهاي حیاتی براي بازاريابان B2B اين هست که به فروش امداد مي نماید مجال هاي بيشتري را از طريق تقاضايي که ايجاد مي نمایند ايجاد کند. آخرين ورژن Priority Engine با توسعه دسترسي به تمام تيم‌هاي خريد در ادامه حساب‌هاي فعال و نمايش جزئيات خريد غني نظیر فناوري‌هاي نصب‌شده، فهرست‌هاي کوتاه فروشنده و علايق موضوعي یگانه و مرتبط، به اين مسئله مي‌پردازد. اين دسترسي بي‌سابقه به حساب‌هاي فعال و انتخاب‌شده، بالقوه و علايق دارای ارتباط به تيم‌هاي فروش امداد مي‌کند تا بالاتر از جريان‌هاي سرنخ محدود توسعه پيدا نمایند و قیمت بيشتري از تلاش‌هاي بازاريابي به دست آوردن کنند.

 

TechTarget’s Priority Engine يک پلتفرم مبتني بر SaaS هست که دسترسي مستقيم و بي‌درنگ به فعال‌ترين حساب‌ها را که بر شالوده مرحله قصد خريد و تعامل رتبه‌بندي شده‌اند، ارائه مي‌کند. Priority Engine که در ادامه هم اکنون حاضر ارائه‌دهنده پيشرو بينش قصد خريد واقعي براي بازاريابي و فروش فناوري است، با آسان‌تر نمودن مشاهده، مشارکت و تبديل استدعا به فرصت، رابطه بين اين تيم‌ها را تقويت مي‌کند.

 

انتقال فروش به بازاريابي مي تواند يکي از بحران برانگيزترين جنبه هاي اجراي استراتژي هاي بازاريابي مدرن، به ويژه ABM باشد. مايکل کوتويا، مديرعامل TechTarget، گفت: براي اطلاع رساني و توانمندسازي صحيح فروشندگان، بايد بتوانيد بينش هاي ارزشمندي را در ادامه مرحله حساب با هر سرنخ به اشتراک بگذاريد – و تعداد کمي از سيستم ها يا جريان هاي کاري از اين دستور پشتيباني مي کنند. Priority Engine با ارائه يک پيوند حساب اثبات و قابل حمل که مي تواند در ادامه هر سيستم فروش يا بازاريابي موجود تعبيه شود، اين بحران را برطرف مي کند.

 

پيشرفت‌هاي موتور اولويت جديد به تيم‌هاي بازاريابي و فروش امداد مي‌کند تا نتايج قابل توجهي را ساده‌تر و مؤثرتر به دست آورند:

 

ابزارهايي براي افزايش بهره وري فروش

ادغام بی آلایش با Salesforce – ويجت Priority Engine در ادامه Salesforce داشبورد اکانت بالايي را ارائه مي‌کند که به نمايندگان فروش اذن مي‌دهد به شتاب ارزيابي نمایند که آيا حساب قیمت تماس دارااست يا خير، با چه کسي بايد در ادامه حساب خویش تماس بگيرند و چه چيزي بايد بگويند.

اطلاعات حساب «قابل حمل» و داده ها احتمالي – داده ها تام حساب از هر رکورد مشتري احتمالي از طريق «URL دائمي» جديد در ادامه دسترس هست که مي‌تواند در ادامه هر مرورگر يا سيستمي تعبيه شود تا دسترسي مستقيم به داشبورد حساب پيشرفته در ادامه موتور اولويت را آماده کند. با راهنمايي براي شخصي‌سازي رويکرد آنها، بينش‌هايي را در ادامه گزینه فروش در ادامه جريان کاري ترجيحي آن ها ارائه مي‌کند.

بينش و دسترسي براي ايجاد رخنه خوبتر در ادامه حساب‌ها

بازار حساب‌هاي فعال خویش را دقيقاً معین کنيد – Priority Engine تحقيقات مربوط به خريد تحقيقاتي را براي حساب‌هاي فعال در ادامه بيش از 700 بازار فناوري بسيار یگانه واضح مي‌کند. ادراک اين فعاليت استدعا به شما اين قابلیت را مي دهد که به طور یگانه تمرکز بسيار محدود تري از حساب هاي همسو با تمرکز بازار خویش را شناسايي و درگير کنيد و نفوذهاي جديدي به موجود يا ABM کشف کنيد.

به تمام تيم‌هاي خريد در ادامه حساب‌هاي هدف دسترسي داشته باشيد – برخلاف ساير ارائه‌دهندگان، TechTarget حساب‌هاي فعال را ارائه مي‌کند و با انجام تحقيقات راه‌حل‌ها، مشتريان احتمالي واقعي را ارائه مي‌دهد. Priority Engine تمامی اعضاي فعال تيم خريد را با دسترسي بيشتر به مخاطبين تيم خريد از طريق مشارکت با DiscoverOrg شناسايي مي کند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.