لیبل حرارتی سفارش بالا

لیبل حرارتی در ادامه حالي که اميدواريم قرنطينه و قرنطينه موقتي باشد، به حیث مي‌رسد حرکت به سمت ديجيتال که در ادامه ارتفاع همه‌گيري شيوع پيدا کرده است، باقي بماند. همانطور که مسافرت خريدار در ادامه ارتفاع دوران پيچيده خیس مي شود، بر اهميت توسعه اسمان هاي ما‌درها بالاتر از بازاريابي سنتي براي دريافت بينش ديجيتالي که خريداران ارائه مي دهند تأکيد مي کند. شيوه‌هاي سنتي نظیر شخصيت‌هاي خريدار يا جستجوي گسترده به تنهايي فاقد زمينه اضطراری براي ادراک تام نيازهاي تيم خريد در ادامه اين دوران هستند. چنانچه بازاريابان و فروشندگان B2B از فعاليت خريدار واقعي بهره ببرند، نیکی فقط در ادامه موقعيت بهتري براي همگام شدن با پويايي هاي بازار در ادامه هم اکنون تغيير هستند، بلکه براي پاسخگويي به نيازهاي واقعي مشتريان در ادامه سال 2021 و پس از آن، مجهزتر هستند.

 

تصوير بزرگ: فعاليت خريدار حیاتی است

اگر قطعاتي از پازل را از دست بدهيد، معمولا ديدن تصوير وسیع بحران برانگيز است. به تیتر مثال، تصوير وسیع براي يک نماينده فروش معمولا چيزي در ادامه امتداد اين موردها است: “من بايد به مشتريان بالقوه نشان دهم که مي توانم به آن ها امداد کنم نقاط دردشان را حل کنند.” قطعات گم شده اين پازل عبارتند از:

 

آيا با شخص مناسبي حرف مي کنم؟ تصميم گيرندگان ديگر چه کساني هستند؟

آيا اين فرد در ادامه هم اکنون حاضر عشق اي به کمپانی من و خط مش حل هاي ما‌درها دارد؟

اين فرد در ادامه مسافرت خريد خویش کجاست؟ آيا اصلاً در ادامه بازار هستند؟

به همين دليل هست که فعاليت خريدار اهميت دارد. 70? از مسافرت خريدار قبل از اينکه خريدار حتي به فروش رسد تام مي شود. فروشندگاني که سرنخ‌ها فعالیت مي‌کنند و بازارياب‌هايي که کورکورانه محتوا مي‌نويسند، براي موفقيت در ادامه تلاش‌هاي خویش عملکرد خواهند کرد، زيرا جزئيات کليدي وجود ندارد. چنانچه نمي دانيد به چه چيزي نياز دارند، چطور مي توانيد به خريداران امداد کنيد تا سفرهاي خريد پيچيده را طي کنند؟ يا در ادامه کجاي مسافرت خویش هستند؟ يا حتي آن ها چه کساني هستند؟

 

همانطور که Cameron Weeks، مدير تجربه مشتري و موسس Edify Labs در ادامه اين نوشته اخير گفت: «مشتريان تمامی جا خرده نان مي‌گذارند. اذن ندهيد اين دیتا ها هدر بروند.» به اين توصيه اعتنا کنيد – دیتا هاي مطلوب و هوشمندي فروش براي ادراک واقعي نيازهاي امروزي خريداران ضروري است. از آنجايي که خطوط بين B2B و B2C کماکان محو مي شوند، خريداران نیکی فقط منتظر شخصي سازي میباشند که دیتا هاي رفتاري مي توانند ارائه دهند، بلکه به آن نياز خواهند داشت.

 

اعتماد از سوي خريداران به دست مي آيد و دیتا نمي شود

پذيرش تغيير به سمت ديجيتال فقط نيمي از پیکار در ادامه رابطه با خريداران است. فروشندگان همچنين بايد با افرادي که مي خواهند به آن ها بفروشند اعتماد کنند، در ادامه غير اين شکل شکستن و شنيده شدن آن ها سخت خواهد بود. فروشندگاني که رويکرد مشورتي دارا هستند و علم تيم خريد مشتري، صنعت و نقاط دردناک را نشان مي‌دهند، براي ايجاد رابطه ها بلندمدت مولد مناسب‌تر هستند. به همين دليل هست که فروشندگان مشتاق بينش خريدار میباشند تا ارتباطات بسيار شخصي و معناداري را که خريداران به دنبال آن هستند، ارائه دهند. بازاريابان نيز مي توانند از اين گونه داده ها بهره مند شوند. هرچه زمينه بيشتري در ادامه دسترس داشته باشند، بيشتر مي توانند محتوا و پيام را با مسافرت خريد هماهنگ کنند.

 

Intent Insights خريدار تمامی چيز را با نیز ترکيب مي کند

تحول ديجيتالي سال قبلی به بسياري از شرکت‌ها فشار اضطراری را براي پيشبرد نوآوري و هماهنگي بيشتر با خريداران دیتا است. ما‌درها مي بينيم که بازاريابان شخصيت هاي سفت و دشوار را با بينش اشخاص واقعي عوض مي کنند. علاوه بر اين، در ادامه غياب رويدادهاي حضوري، به کارگیری از داده‌هاي رفتاري به فروشندگان اين قابلیت را مي‌دهد که نیکی فقط متوجه شوند که خريداران چه مي‌خواهند، بلکه آنچه را که نياز دارا هستند نيز ادراک کنند. چنانچه شرکت‌ها فعاليت‌هاي خريدار را براي بينش‌هاي هدف و روندها به صفر برسانند، مجهزتر خواهند بود تا قطعات پازل را به گونه‌اي کنار نیز قرار دهند که از توانايي‌هاي فروش سنتي و تلاش‌هاي بازاريابي بالاتر رود.

 

براي ادراک بيشتر در ادامه گزینه اينکه چطور بينش قصد خريد در ادامه مرحله احتمالي TechTarget مي تواند به شما در ادامه ارائه نتايج خوبتر در ادامه سال 2021 امداد کند، از اينجا ديدن کنيد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.