خوزستان بدون شک قهرمان لیگ برتر شمشیربازی بانوان می‌شود

[ad_1]

ایسنا/خوزستان سرپرست تیم شمشیربازی بانوان خوزستان گفت: بدون شک می توانیم قهرمان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شویم و تنها هدف تیم استان نیز رسیدن به این مهم است.

سارا قنبری در گفت و گو با ایسنا، درباره صدرنشینی تیم خوزستان در پایان دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور، اظهارکرد: هفت تیم در لیگ برتر حضور دارند و بازیکنان ما خیلی خوب و پرقدرت بازی کردند. پیش از حضور در هفته اول لیگ تمرینات خوبی داشتیم و این نیز در عملکرد تیم تاثیر بسزایی داشت.

وی بیان کرد: بازی های سخت و سنگینی داشتیم و تمام تیم ها شمشیربازانی با رنکینگ بالای کشوری و ملی پوشان را در ترکیب داشتد و به نظرم سطح مسابقات بسیار بالا بود.

سرپرست تیم شمشیربازی بانوان خوزستان گفت: هیات خوزستان به خوبی از تیم حمایت داشته است که جا دارد از تلاش ها و حمایت های آقای روشن پور رییس هیات و آقای جلیلی دبیر هیات تشکر کنم. حمایت مالی خوب هیات از بازیکنان در عملکرد خوب تیم تاثیر فراوان داشت.

وی افزود: ان شاءالله تمرینات تیم ادامه داشته باشد و بتوانیم از دور برگشت لیگ برتر هم با دست پر برگردیم. بدون شک می توانیم قهرمان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شویم و تنها هدف تیم استان نیز رسیدن به این مهم است. رسیدن به جام قهرمانی شدنی است زیرا بازیکنان ما در دور رفت پرقدرت ظاهر شدند و با نتایج مقتدرانه حریفان مان را شکست دادیم و خوب درخشیدند.

قنبری درباره تاثیر برگزاری لیگ در داشتن تیم ملی بانوان قوی، گفت: این رقابت ها باعث می شود نفرات خوبی به تیم ملی معرفی شوند و نفرات برتر شانس رسیدن به تیم ملی را به دست می آورند.

وی با بیان این که مرحله رفت لیگ برتر خیلی خوب و منظم برگزار شد و نقطه ضعفی وجود نداشت، عنوان کرد: خوزستان برای اولین بار بود که در لیگ برتر شرکت می کرد و به نظرم پیشرفت شمشیربازی خوزستان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و امیدوارم در رده های سنی پایه نیز به همین صورت بتوانیم بدرخشیم.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *