ابراهیم‌زاده: هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند/ زمین بازی پر از ماسه و سنگ بود- اخبار اصفهان – اخبار استانها تسنیم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل گل‌گهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند و هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی شوند، هم تیم ما و هم گل‌گهر موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. گل نخوردن تیم ما یک پوین مثبت است و امیدوارم از بازی‌های آینده بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و پیروز شویم.

وی درمورد روند سینوسی نتایج تیمش خاطرنشان کرد: قطعاً این در نیم‌فصل دوم حل خواهد شد،البته روند نتایج ما سینوسی نیست، بلکه شرایط لیگ امسال به شکلی پیش می‌رود که روند نتیجه‌گیری همه تیم‌ها به همین شکل است و همه تیم‌ها در دو بازی پیروز شده و در دو بازی دیگرشان شکست می‌خورند. چون همه تیم‌ها رقبایشان را آنالیز می‌کنند و بازیکنان را به خوبی می‌شناسند و ریسک نمی‌کنند. امیدوارم در نیم‌فصل دوم با خرید چند بازیکن تیم تقویت شده و نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم و ذوب‌آهن به جایگاه واقعی خود باز گردد.

بازیکن ذوب‌آهن با انتقاد از کیفیت زمین فولادشهر گفت: زمین بازی شرایط افتضاحی داشت و پر از ماسه و سنگ است. کیفیت زمین به حدی پایین است که به هر شیوه‌ای به توپ ضربه بزنید، یا توپ از زمین بلند نمی‌شود و یا از استادیوم خارج می‌شود. نمی‌دانم که در زمین ماسه ریخته‌اند و یا چه اتفاق دیگری رخ داده اما کیفیت زمین به شکلی است که وقتی زمین می‌خورید، بدن بازیکن زخمی می‌شود و همه بازیکنان تیم ما به خاطر وضعیت زمین آسیب دیده‌اند و شب‌ها نمی‌توانند بخوابند.امیدوارم باشگاه شرایط زمین را بهبود ببخشد، فولادشهر در گذشته شرایط بسیار عالی داشت و جز ورزشگاه‌های استاندارد کشور به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/170/ش

[ad_2]
منبع

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *